Performance Drink - Supplement terbaik dikala musim El Nino

Hai semua!!

Dah berapa harini asik cerita pasal dehidrasi dan strok haba je kan, tapi tak pernahnya nak cerita apa jenis supplement yang sesuai kita amalkan semasa musim panas ni.

Jom kita tengok apa supplement yang sesuai dari Shaklee yang sesuai kita consume masa musim panas ni..


Performance Drink Shaklee


Kelebihan Performance Drink Shaklee:

  • Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air.
  • Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain. Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yg digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan.
  • Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  • Terbukti secara klinikal: Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.
  • Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.



So, tunggu ape lagi? Jom ramai2 order Performance Drink ni! Anak2 kita boleh bawa bekal ke sekolah, untuk suami sebagai penghilang dahaga (especially yang kerja luar), untuk kita pun boleh. 

Untuk atlet2 pon boleh tau! Bagussss sangat ai tell you!

Nak lebih maklumat? Jom calling2:

☎/Whatsapp : 0137799624
FB : Syahridah Ishak 
IG : msishaque14

Shaklee ID : 1168907

Boleh COD ke area Pasir Gudang dan sekitar

Boleh POS satu dunia!! :)

No comments:

Post a Comment