Seribu impian sejuta cita..

Bismillah..

Assalamualaikum readers..

Semua orang mesti ada cita-cita kan? Selalunya cita-cita tu datang dari impian, angan-angan. Of course la bukan sekadar angan-angan mat jenin, angan-angan tu perlu diusahakan supaya ia jadi kenyataan.

Keyword untuk realisasikan impian, angan-angan ialah USAHA.

Sejak hari pertama bekerja, impian Kak Sya yang paling ultimate ialah untuk menghantar kedua ibu bapa utk menunaikan umrah & haji.


Dek kerana komitmen yg tinggi menyebabkan impian yg satu masih belum tertunai. Alhamdulillah, berkat usaha mak dan ayah serta dengan izin-Nya, mak dan ayah telah pun menunaikan kedua-dua ibadah umrah dan haji tahun lepas.

Bila melihat keduanya gembira dan seronok bila dapat menjejakkan kaki dibumi suci, meningkatkan lagi keazaman Kak Sya untuk kali ini bersama2 dengan mereka utk ke sana.

Ke Baitullah.

Bawa suami & anak2 bersama2.
InsyaaAllah..

Azam dan impian ni tak pudar, dan takkan pernah..mudahkan lah dan izinkan lah, Ya Allah.. Aameen..

Macam mana nak realisasikan impian ni? Dah la sekarang Kak Sya ni dah jadi WAHM (Work At Home Mom). Work la kan, sebab buat full time biz. Hihihi.

Kak Sya pilih untuk berbisnes dengan Shaklee. Dengan modal hanya sebanyak RM65 (masa tu la, masa belum GST. Sekarang kalau nak sertai Shaklee anda hanya perlu modalkan RM68.90 untuk memberkit, dan silakan berniaga dan kongsi kebaikan Shakler dengan semua..), Kak Sya boleh share kebaikan produk Shaklee sambil berbisnes tanpa menyimpan stok.

Sebab dengan Shaklee, kita boleh klik2 aje untuk order dan Shaklee akan arrange order kita tu sampai terus depan pintu customer.

Seronok dan mudahkan?

Anda ada impian yang belum tertunai? Marilah sertai Kak Sya. Kak Sya akan guide anda dan kita akan sama-sama menuju bintang!

Pengedar Shaklee Pasir Gudang sedia berkhidmat untuk anda!!

🌱 Call/ WA/SMS : 013.7799.624
🌱 FB : Syahridah Ishak
🌱 IG : msishaque14
🌱FB Page : Precious Pearl Vitamin Shoppe
🌱 Blog : mamysazu-lara.blogspot.com

🚄 COD area Pasir Gudang - Permas Jaya dan sekitar. Weekend boleh COD sampai area Jusco Tebrau - CS

🚀 POS ke alamat anda bila-bila masa saja!

No comments:

Post a Comment