Buang ROKOK jauh2!!

Assalamualaikum & Salam Ahad.

Apa khabar? 

Korang ada masalah tak nak stop merokok tapi tak boleh? Dah cuba macam2 gula2 la, ubat la, chewing gum pun masih tak berjaya? Ataupun isteri2 atau anak2 yang nak ayah berhenti merokok?

Korang mesti tak pernah dengar pasal VIVIX vs ROKOK kan?





Cuba korang baca testimoni2 kat bawah ni, seterusnya fahamkan macam mana Vivix boleh bantu perokok (yang tegar pon bolehh~~) berhenti merokok?

Testimoni #1



Testimoni #2


Testimoni #3

Bagaimana Vivix Shaklee boleh membantu perokok?

Sebenarnya ada individu yang memang berkeinginan tinggi untuk berhenti merokok, tapi tak berjaya walaupun dah berkali2 cuba. Sebab apa? Sebab, DNA perokok dah dicemari dengan nikotin yang menyebabkan mereka tidak mampu ataupun sukar nak berhenti.

Kebanyakan kes perokok yang berjaya berhenti secara semulajadi ataupun melalui tetapi penggantian nikotin (memberikan nikotin dalam dos yang kecil kepada perokok untuk menggantikan nikotin dalam rokok) mereka akan mengalami simptom2 seperti batuk berkahak dan sebagainya, juga dikenali sebagai withdrawal symptom. Kesan ini berlaku kerana tubuh badan perokok sedang menyesuaikan diri untuk hidup tanpa nikotin sedangkan nikotin masih berada dalam DNA mereka.

Dengan perawatan melalui Vivix Shaklee, withdrawal system ini dapat dielakkan kerana Vivix Shaklee merawat daripada peringkat DNA dengan cara memulihkan DNA yang telah tercemar. Hasilnya DNA akan kembali kepada keadaan asal yang akan menyebabkan perokok mengalami:

  • Rasa pahit dan busuk apabila merokok.
  • Rasa semput dan sesak nafas (tidak tahan bau rokok).

Sekarang adalah masa terbaik untuk korang ikhtiarkan kesayangan korang atau diri sendiri untuk berhenti sepenuhnya dari merokok. Tak rugi sebab kesihatan patut kita letakkan ditempat pertama!!

Promotion bulan Februari ni:-



Roger Kak Sya ok untuk maklumat lanjut!!

☎/WA : 013 7799 624
IG : msishaque14

COD area Pasir Gudang, Tg. Langsat, Masai, Permas Jaya, Taman Rinting, Seri Alam
POS ke seluruh Malaysia dan ke mana destinasi jua!

No comments:

Post a Comment