Diabetes.. Nyah kau dari hidupku!

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum readers. 

Harini Kak Sya murah hati nak share lagi testimoni diabetes untuk bacaan korang. 

Maklum laa kan, mengikut statistik yang dikeluarkan pada tahun 2014, seramai 2.6 juta rakyat Malaysia ni penghidap diabetes. Kita kena sentiasa berjaga2, lagi2 kalau kita ni dari keturunan yang ada diabetes..

Dengan Vivix, minum 1 sudu sehari insyaAllah boleh bantu cegah diabetes..

Testimoni #1 

Kompikasi dari pesakit diabetes kronik boleh menyebabkan penghidapnya berisiko untuk kehilangan penglihatan. Alhamdulillah, berkat usaha makan Vivix, pesakit ni berjaya menurunkan bacaan paras gula ke tahap normal & penglihatan beliau pun semakin baik..


Testimoni #2

Kegigihan anak yg belikan ayahnya Vivix untuk rawat diabetes akhirnya sembuh dengan izin Allah. Syiok ooo..

Testimoni #3

Luka di kaki seorang pesakit diabetes sembuh dengan izin-Nya selepas consume Vivix yang dihadiahkan sang anak. Anak mana yang tak happy bila ayahnya sembuh sepenuhnya, sihat dan bertenaga lagi.


Testimoni #4

Lagi testimoni dari seorang anak yang belikan Vivix untuk ayahnya. Bapa beliau dah 20 tahun menghidap kencing manis sehingga doktor mengesahkan ayahnya perlu menjalani dialisis. Selepas consume Vivix, alhamdulillah bacaan gula dalam darah yang dahulunya tak pernah kurang dari 13 kembali normal.. 


Kalau korang tengah ikhtiarkan rawatan alternatif untuk penyakit diabetes untuk insan kesayangan korang, try la Vivix. Bukan sorang, tapi dah ramai yang berjaya kembalikan bacaan gula dalam darah dengan izin-Nya.. Roger Kak Sya ok untuk more info!


☎/WA : 013 7799 624
IG : msishaque14

COD area Pasir Gudang, Tg. Langsat, Masai, Permas Jaya, Taman Rinting, Seri Alam
POS ke seluruh Malaysia dan ke mana destinasi jua!

No comments:

Post a Comment