Testimoni Shaklee Collagen Powder untuk kulit flawless, bebas parut

Bismillah


Harini Kak Sya akan share 2 testimoni lagi sebelum kita sama-sama tengok topik baru yang juga ada kena mengena dengan Collage  Powder


Testimoni #3

"Saya dah masuk box kedua - memang superb! Kesan dah boleh nampak after sachet ke 5 ~ muka glowing je.. bersinar-sinar especially dekat dahi batang hidung dan dagu ~ memang super duper berbaloi-baloi.. tak payah nak gaduh mengelupas ke bagai ~ bekas-bekas jerawat semua jadi semakin pudar dan kulit jadi sekata"

Testimoni #4

Pigmentasi pudar selepas amalkan Collagen Shaklee!


"Picture dua-dua ni memang asli.. Tak pakai make up ke apa..Sebab tu korang boleh tengok lagi kesan pigmentasi yang semakin samar-samar tu.. Kalau sekiranya saya apply foundation memang kesan tu hilang sama rata je dengan kulit.. Dulu kakak saya sendiri selalu suruh saya guna naturactor bagai hehehe.. Cuma saya rasa masih pelik kalau bersih tang tang.. Dah bertahun-tahun dengan jeragat ni.. Semakin teruk bila mengandung. Menjadi-jadi

Jadi saya ambil keputusan.. Biarlah saya tunggu hilang sendiri dengan supplement Shaklee ni. Tak payah susah-susah nak sembunyikan.. Sebab saya yakin ia akan hilang. By the way umur saya masih 24 tahun (salam perkenalan.. saya mama 3 anak kecil.. ramai pulak pm dok panggil saya kakak.. segan hikhik)

Kesan utama Collagen ni.. Sangat terasa kulit kita lembut je.. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tapi semua-semua. Kesan calar, sunburn.. semua takde dah.. sebab saya dulu memang ahli persatuan.. Aktif berjemur, berkhemah sana sini (baru suami cakap tadi haha. Sebab dia tak nak tegur sebelum ni takut saya upload pic sendiri. Padahal pic sendiri kat FB pun jarang nak keluar)"

Ok lah, tu je testimoni untuk kulit jelita selepas megamalksn Collagen Powder

Sampai jumpa lagi

Babai..

1 comment:

  1. Jika nak guna collagen Halal baik guna yg 100% hydrolise collagen dari ikan laut dalam sebab hydrolise adalah collagen paling ringkas yang sangat mudah serap dalam badan. Collagen kebanyakan menggunakan ikan tilapia tetapi Vital Collagen adalah satu2 collagen dari ikan laut dalam yg diimport dari Perancis.

    ReplyDelete