10 sebab kenapa mesti pilih SET BERPANTANG SHAKLEE!

Bismillah..

Ibu-ibu yang bersalin tak kira la kali ke berapa (especially bila anak dah ramai) mesti nak badan yang sihat, bertenaga sepanjang tempoh berpantang kan? 

Kak Sya mula berkenalan dengan SET BERPANTANG SHAKLEE lepas melahirkan anak ke-2, Laila Humaira si kasih hati. Masa tu bulan puasa, walaupun berpantang dengan mak, takkan la nak kacau mak untuk layan Kakak Sara main kan? Kesian kat mak..

Asbab makan set berpantang, Kak Sya memang sihat walafiat sepanjang tempoh berpantang. Ramai yang datang melawat yang tak percaya Kak Sya baru 8 hari bersalin (masa tu dah raya so ramai la saudara mara yang datang melawat). Memang bertenaga!

Nak tahu tak apa 10 kelebihan yang ibu-ibu akan dapat kalau berpantang dengan set berpantang Shaklee?


1. Ibu berpantang yang bersalin normal mesti takut nak ke toilet. Seriau kan? Sebab takut ke toilet dan sebab orang2 tua tak bagi minum air yang banyak, terjadilah masalah sembelit. Bila makan Ostematrix, insyaaAllah ibu-ibu akan mudah nak ke toilet. Sebab magnesium dalam Ostematrix berfungsi melembutkan najis

2. Badan ibu-ibu lebih bertenaga untuk jaga bayi yang baru lahir dan anak-anak lain yang perlukan perhatian.

3. Kulit ibu-ibu tak kusam

4. Ostematrix membekalkan keperluan kalsium untuk ibu-ibu, seterusnya membekalkan kalsium untuk bayi juga

5. Vitamin B Complex membantu mengurangkan sindrom meroyan ibu-ibu berpantang kerana ia mengandungi vitamin B12 yang dapat membantu mengelakkan stress

6. ESP membantu memperbaiki sel-sel dan mempercepatkan penyembuhan luka

7. Selamat untuk diambil ibu-ibu tak kisah bersalin normal atau czer. 

8. Susu badan ibu banyak dan pekat. Baby yang menyusu badan kenyang lebih lama

9. Vitalea membekalkan segala keperluan vitamin dan mineral yang diperlukan badan. Iye lah, ibu-ibu berpantang kan macam-macam tak boleh makan. InsyaaAllah Vitalea yang mengandungi 28 vitamin dan mineral mampu untuk membekalkan keperluan vitamin dan mineral untuk ibu-ibu.


10. Iron dalam Vitalea memang membantu untuk tambah darah. 

Sebenarnya kan ada banyak lagi faedah dan kelebihan berpantang dengan set berpantang Shaklee.

Korang boleh layan testimoni set berpantang di sini ok!

Untuk ibu-ibu yang masih keliru dan mencari set berpantang yang sesuai, Kak Sya memang highly recommend set berpantang Shaklee ni. Bukan kerana Kak Sya nak jual, tapi Kak Sya dah makan (dan masih maksn sebab set berpantang ni memang bagus diamalkan oleh ibu-ibu) dan dah rasai kehebatan dia.

Memang berbaloi, memang tak rugi!

Jom contact Kak Sya cepat-cepat untuk dapatkan set bersalin ni. Consultation terbaik akan Kak Sya berikan untuk customer2 Kak Sya. 

Jaga diri


Call/WA/Telegram/SMS : 013.7799.624
FB : Syahridah Ishak 
IG : msishaque14
Twitter : syahridahishak 
FB Page : Precious Pearl Vitamin Shoppe 
Blog : mamysazu-lara.blogspot.com 

❤❤❤

No comments:

Post a Comment