Shaklee Trip 2016 - Langkawi tempat favouritekuuuu

Bismillah..

Assalamualaikum semua.. Selamat pagi.. 

Pagi-pagi memang dapat ilham nak sharing pasal National Shaklee Trip 2016 yang leaders pergi last weekend. Memang menderu gambar-gambar hasil sharing daripada leaders ada kat sana.

Dikala kat KL ada gelombang perhimpunan merah dan kuning, kat Langkawi penuh dengan leader Shaklee dengan baju hijau diorang.. kehkehkeh. Seronok tau bila baca pengalaman diorang merasa pergi trip Shaklee dengan layanan macam VVVIP dan duduk di hotel 6 star! 6 star tau! Kau hado?

Jadual percutian leaders memang padat. Keluar pagi, malam baru balik hotel. Banyak yang nak highlight untuk trip Langkawi kali ni. Tapi Kak Sya cut short la ye. Kite layan gambar banyak-banyak..

Day 1 - Sampai je kat Langkawi, delegasi leaders Shaklee dinawa kenpekan Kuah. Shopping2 sket, iyelah, selain trip 6 star yang ditanggung 100% oleh Shaklee, leaders juga dapat duit poket tau!! Bestnyeee..

Malam pulak, leaders dibawa ke Tropical sunset dinner. Makanannyaa Ya Allah! Kenyang dengan lauk je tak payah makan nasi. Mewah sangat. Siap ada kalungan bunga. Kalau nak pergi sendiri memang tak ada la kan? 

Tropical sunset dinner 

Day 2 - Para leaders dibawa menaiki Cable Car, 3D museum dan mangrove tour. Seronok. Masa pergi mangrove tour tu siap pergi masuk gua kelakar lagi.

Jom kite layan pictures ni


Kat Gua Kelawar



3D museum

Yang menarik juga tentang semua trip yang Shaklee buat ialah gift yang Shaklee bagi. Setiap kali melangkah masuk semula ke dalam bilik mesti ada gift comel sebagai souvenir kenangan terindah..

Dapat beg
Dapat bantal comel. Takde jual kat mana2 ni..


Nak tengok tak hotel yang leaders duduk ni? Tilam kat Westin hotel ni berharga RM13k tau! Tak dapat bayangkan betapa selesanya tidur atas tilam yang empuk tu.





Seronok kan? Boleh je nak pergi sendiri, tapi memang tak sama dan tak dapat la kan layanan istimewa macam leaders ni dapat. 

Kak Sya harap satu hari nanti Kak Sya pun dapat join trip Shaklee ni, insyaaAllah.

Kalau korang nak join Kak Sya, boleh contact Kak Sya sekarang! Better late than never!



===========================
Kak Sya 
Pengedar Shaklee Pasir Gudang 
013.7799.624
===========================




3 comments: