Supplement Shaklee untuk endometriosis

Bismillah..

Jika anda dah berusaha dengan membuat rawatan dengan doktor, tetapi anda ingin berikhtiar dengan supplement anda boleh mencuba set endometriosis Shaklee.


Sebelum anda mengetahui dengan lebih lanjut tentang fungsi setiap supplement dalam set endometriosis anda mungkin ingin membaca tentang rawatan yang boleh anda cuba dengan doktor.

Fungsi supplement dalam set endometriosis


VIVIX

Vivix merupakan supplement yang kaya dengan resveratrol dan polifenol yang merupakan supplement antioksidan terbaik. Ia bertindak menyingkirkan sel yang rosak dan menggantikannya dengan sel yang baru. Fungsi anti-radang yang terdapat dalam diri memastikan keradangan yang dihidapi oleh pesakit endometriosis berkurangan.

GLA COMPLEX 

GLA merupakan supplement yang boleh memperbaiki ketidakstabilan hormon dikalangan wanita. Disebabkan endometriosis ada kaitan dengan hormon estrogen yang berlebihan, GLA mampu bertindak menstabilkan hormon dan menggalakkan kesuburan pada wanita.

OMEGA GUARD

Omega Guard yang kaya dengan Omega 3 merupakan salah satu supplement yang wajib diambil oleh pesakit endometriosis. Ini kerana Omega Guard merupakan supplement anti radang yang mampu mengurangkan keradangan pada wanita yang menghidapi endometriosis. Ia boleh membantu melancarkan perjalanan darah dan juga bertindak sebagai supplement yang mengelakkan pembekuan darah.

Jika anda masih ragu-ragu tentang keberkesanan supplement dalam membantu anda untuk survive endometriosis tanpa pembedahan, boleh hubungi Kak Sya untuk konsultasi lanjut

JAGA DIRI

Kak Sya
+6.013.7799.624
Agen Vivix Shaklee

No comments:

Post a Comment