Testimoni berjaya berhenti merokok dengan Vivix

Bismillah..

Mari kita tengok pula testimoni-testimoni berjaya bekas perokok yang berikhtiar untuk berhenti merokok dengan Vivix.

Sebelum tu, anda mungkin berminat untuk membaca artikel ini:-


2. Testimoni-testimoni berhenti merokok yang pernah Kak Sya share sebelum ini


Testimoni 1


A : Macam mana habit merokok? Apa rasa rokok sekarang?

B : Waalaikumussalam.. dah kurang merokok sebab rasa rokok sangat-sangat tak sedap.. memang lepas sehari minum Vivix, terus rasa rokok tak sedap.. so nak hisap lebih-lebih pun tak boleh..


Testimoni 2



Dulu selalu suruh abah berhenti rokok.. tapi susahnya.. ada je alasan yang dia bagi..

Sampailah satu haritu darah tinggi dia naik.. so kitaorang dah risau.. dia pun sama..

So kitaorang adik beradik decide nak try bagi Vivix Shaklee dekat abah.. memandangkan diri sendiri amalkan vitamin Shaklee

So memang yakinlah dengan Shaklee.. lagipun ia selamat dan semulajadi

Lepas 2 bulan konsisten amik Vivix alhamdulillah darah tinggi dah kurang..

Dan yang paling-paling tak disangka-sangka sekali abah dah tak hisap rokok lagi..

Dia rasa tak best hisap rokok.. tapi kitaorang tak bagitau yang Vivix tulah penyebabnya

Sekarang abah dah 100% bebas dari rokok.. terima kasih Vivix


Testimoni 3


Abah perokok tegar sejak umur 5 tahun. Macam tak percaya kan? Tapi itulah yang mak bagitau.

Masa promo VIVIX bulan lepas, saya belikan sebotol untuk abah, dengan harapan kurang ketagihan merokok tu. Belum habis sebotol, abah dah mula komplen rokok ***son yang biasa dia beli tak sedap. Sekarang dia memang dah stop rokok ***son tu.

Rasa nak menitikair mata dengar.. Syukur alhamdulillah..


Testimoni 4



Assalamualaikum.. saya Huzair. Dulu saya seorang "heavy smoker".. lebih 20 tahun saya merokok. Beberapa kali saya cuba untuk berhenti, tetapi cuma dapat bertahan paling lama pun sebulan sahaja, kemudia kembali kepada tabiat buruk tersebut. Saya telah berjumpa dengan pakar diklinik berhenti merokok.. tapi gagal juga untuk berhenti.. sehinggalah saya mencuba produk kesihatan VIVIX dari Shaklee. Pada asalnya isteri saya beri hanya untuk memperbaiki taraf kesihatan saya, tapi saya dapar kesan positif yang lain juga. Ketagihan terhadap nikotin dari rokok hilang! Dan saya rasa merokok sangat tidak sedap!

Kini, sudah hampir 2 tahun saya berhenti merokok dan 100% bebas dari tabiat merokok. Saya sangat gembira kerana saya dapat penuhi impian isteri saya dan bebas dari asap rokok umpama saya berada didunia yang baru dan lebih sihat! TQ Shaklee and my wife!


Testimoni 5



Mmmm.. segan dan agak malu apabila ibu kita seorang perokok tegar kan.. mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi..bukannya rokok daun.. tapi rokok Dunhill.. Dulu memang rasa segan dengan kawan-kawan.. dengan keluarga bakal suami.. tapi tu la.. bila kita nasihat.. orang tua ni bukannya nak dengar.. keraplah mak sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab sekarang umur dia dah 63 tahun.. tapi alhamdulillah.. awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya.. tup tup mak call saya.. jeng..jeng..jeng..

Dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu?? Saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!! Dia langsung tak boleh hisap rokok tu. Saya kata itulah ubat yang saya cari selama ni untuk dia.. alhamdulillah.. dah seminggu dia tak beli dan tak sentuh langsung rokok.. dia cakap selera makan dia pun makin bertambah.. ramai yang tegur cakap dia nampak berisi.. alhamdulillah, syukur pada Allah

Akhirnya saya jumpa supplement yang betul-betul sesuai untuk ibu saya.. takpe la keluar duit banyak sikit pun.. IBU KITA SEORANG JE.. selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat..


Sebenarnya kalau anda tengok, memang banyak lagi testimoni berjaya ahli keluarga yang berjaya menghentikan tabiat merokok orang yang mereka sayang.

Jika anda ada suami, ayah, adik-beradik yang sangat tegar merokok, bantulah mereka untuk berhenti dengan Vivix. 

Bulan ini Vivix ada promosi:
 Beli 6 botol percuma 1 botol
 Beli 2 botol dapat diskaun 5%

Bukan anda dapat Vivix yang menyihatkan saja dengan pembelian semasa promosi ni, tapi anda juga dapat: 
  • Keahlian PERCUMA (bernilai RM 68.90)
  • Pos PERCUMA (bernilai RM 10.60)
  • CASH BONUS sehingga RM250+ 
  • Konsultasi PERCUMA seumur hidup
Takkan nak tengok je peluang ni berlalu? Kalau Hubungi Kak Sya di salah satu medium dibawah ni ok!

FB : Syahridah Ishak
FB Page : Precious Pearl Vitamin Shoppe
FB Page : Pengedar Shaklee Pasir Gudang 0137799624
IG : msishaque14
IG : shaklee.pasir.gudang
Twitter : syahridahishak


Jaga diri 
Kak Sya  (ID : 1168907)
Pengedar Shaklee Pasir Gudang, Masai. Plentong, Permas Jaya, JB dan Singapore

No comments:

Post a Comment