Testimoni Set Kurus Shaklee

Bismillah..

Anda dah kenal kan set kurus Shaklee yang hot tu? Jom kita tengok testimoni pula..

Testimoni 1



Sebenarnya nafsu makan nasi tu memang tak tipu memang kurang. Kalau nak ikutkan memang tak nak makan nasi tapi kekadang makan kat rumah orang dah dia cedok kan nasi tu makan juga tapi makan sesenduk je. Tu pun kadang tak habis tu breakfast pun minum ESP je.. Malam tak sentuh nasi pun makan tomyam pun boleh kongsi 2 orang..

Testimoni 2


Masih saya ingat saat dimana wanita berjiwa muda itu memegang belakang badan saya, katanya wanita biasa akan mempunyai lemak berlapis di bahagian belakang badan tanpa dia sedar. Iaitu bahagian tali pakaian dalam Biasanya ada spare tyre

"Oh nasib you tak ada spare tyre di sini".

Saya tergelak sambil senyum

Beliau yang telah berumur menghampiri 60 itu memulakan cerita:

Saya ni jenis suka makan nasi. Maka dulu saya menghadapi masalah spare tyre bukan sahaja di perut tetapi di belakang badan. Selepas itu saya amal makan lecithin dengan dos X x 3 sehari. Barulah spare tyre bukan sahaja di perut tetapi di belakang badan bahagian sini (sambil tangan kanannya memegang bahagian atas belakang badan saya).

Oh ya saya perasan perkara ini biasa terjadi pada wanita kerana ia tidak menonjol dia depan maka adakala kita pun tak ambil port sangat sampailah orang tegur

Hihi. Macam-macam kisah

InsyaaAllah nanti Kak Sya sambung lagi ok!

Jaga diri




No comments:

Post a Comment