Testimoni Vivix untuk Endometriosis

Bismillah..   

Endometriosis adalah salah satu punca ketidaksuburan wanita. Bila kata tak subur tu, maknanya ada kemungkinan seseorang wanita tu sukar untuk mendapatkan zuriat.  

Kak Sya ada kongsikan tentang tanda-tanda endometriosis serta rawatan yang anda boleh lakukan sekiranya anda menghidapi endometriosis. 

Sekiranya anda sedang dirawat oleh doktor dan ingin mencuba untuk  jadi lebih sihat dengan supplement, anda mesti mencuba Set Endometriosis Shaklee. 

Kalini Kak Sya suka nak share dengan anda testimoni berjaya penghidap endometriosis yang menjadi lebih sihat dengan Shaklee. 


Testimoni 1  
 

Saya pernah ada masalah yang lebih kurang sama sebelum ni tapi ENDOMETRIOSIS bukan cyst. Tiub fallopio sebelah kiri saya tersumbat dan hampir dibuang.. 

Tapi alhamdulillah, operation berjaya. Tiub yang tersumbat tu tak dibuang. 

Saya TTC selama 5 tahun. 

Setahun lepas operation, saya still belum berjaya hamil. Period pun jadi tak regular. 

So saya & suami tawakal dengan Vivix. Dua2 minum Vivix (saya & suami).. Tujuan utama sekadar nak dapatkan kesihatan yang optimum je. Tapi nak jadi rezeki, sebulan lepas ambil Vivix itu period mula datang balik. 

Sekali je period dan lepas tu tak datang. Tak expect apa2 pun Masa tu sebab saya ingat healing crisis ke apa ke.. 

Tapi alhamdulillah, Januari tahun lepas saya disahkan hamil 4minggu.  

So apa yang saya boleh katakan Vivix membantu dari segi memperbaiki sel2 yang rosak akibat operation tu & pada masa yang sama membantu beri energy semula kepada sel2 badan kami suami isteri. 

======= 

Alhamdulillah. Puan ni menjadi lebih sihat dan berjaya hamil selepas TTC selama 5 tahun. Siapa yang tak happy kan? 

Jika anda masih ragu-ragu untuk mencuba Vivix bagi masalah endometriosis anda, berhubunglah dengan pengedar Shaklee anda sekarang. InsyaaAllah mereka akan berikan khidmat konsultasi terbaik untuk anda 

Boleh juga berhubung terus dengan Kak Sya untuk info dan konsultasi percuma. 

FB : Syahridah Ishak
FB Page : Precious Pearl Vitamin Shoppe
FB Page : Pengedar Shaklee Pasir Gudang 0137799624
IG : msishaque14
IG : shaklee.pasir.gudang
Twitter : syahridahishak 
Call/WA : +6.013.7799.624

Jaga diri,
Kak Sya (ID: 1168907)
Pengedar Shaklee Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya, JB dan Singapore 

No comments:

Post a Comment