Kelebihan Shaklee berbanding supplement lain

Hai semua!

Salam hari Isnin. Harini Johor masih bercuti, sempena meraikan kemenangan meraih gelaran juara Piala Malaysia. Seronok la diorang ni cuti di hari Monday blues. Haha. 


Harini Kak Sya nak cerita sikit tentang kelebihan Shaklee berbanding supplement2 lain dipasaran. Tau..tau.. Memang sekarang dah ada banyak supplement yang work wayyyyy faster dan lebih murah dan konon2nya berkesan lebih cepat.


Tapi tahukah anda apakah bahan-bahan yang terkandung dalam supplement yang anda ambil tu? Berapa lama ia dikaji untuk memastikan bahawa ia benar-benar selamat untuk diambil dalam jangka masa yang panjang? Pernah terfikir tak?

Memang ramai penjual-penjual supplement di Malaysia ni, even kat seluruh dunia kot yang cakap supplement atau produk mereka ni selamat dan bagus sebab ia melalui proses R&D. R&D tu satu permulaan je, tapi agak-agak mereka ni study tak kesan dia dalam masa 5, 10 atau 20 tahun?


Kat sinilah bezanya Shaklee dengan syarikat-syarikat supplement diluar sana.

Meh kita baca apa lebihnya Shaklee berbanding produk supplement lain:
  • Shaklee bukan saja mengeluarkan supplement yang selamat dan berkesan, tetapi setiap bahan yang memasuki botol, dengan botol tu sekali adalah mesra alam dan bebas dari segala bahan kimia terlarang.
  • Shaklee mengeluarkan produknya sendiri, bukan tolong jualkan bagi pihak manufacturer yang lain
  • Shaklee ada range produk yang luas, bukan supplement saja tau, tapi produk penjagaan kulit, produk penjagaan rambut, untuk rumah pun ada! Semua produk dibawah label Shaklee (termasuk dari range homecare) diperbuat dari bahan-bahan semulajadi, dan berkualiti
  • Shaklee mempunyai standard paling tinggi dalam industri nutrisi. Saintis2 Shaklee bukan sekadar ada PhD, tapi pakai dalam bidang mereka, ada diantara saintis2 Shaklee yang merupakan Nobel prize winner, dan publish banyak research paper.

  • Shaklee menyaring 350 kali bahan cemar, seperti racun perosak dan bendasing setiap kali bahan berani tiba2
  • Shaklee menjalankan lebih 250 ujian racun serangga
  • Saintis2 Shaklee melakukan 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan produk benar-benar selamat dan semulajadi 
  • Setiap produk Shaklee tidak mengandungi bahan pengawet, pemanis atau perasa tambahan dan tiruan
  • Produk Shaklee bebas gluten. 
  • Kesemua produk Shaklee bukan GMO, maksudnya, setiap produk Shaklee tidak diubah genetiknya (tidak dibaja, tidak disembur racun perosak, tidak disuntik dengan bahan perangsang tumbesaran). Shaklee pastikan ia tumbuh secara semulajadi dan asli, dari biji benih sehingga proses pengilangan
  • Oleh kerana prinsip Shaklee adalah selamat, berkesan dan semulajadi, saintis juga menghasilkan produk home care, yang membantu menyelamatkan bumi kita, dan setiap produk bebas dari fosfat, nitrat dan borat.
  • Setiap produk Shaklee, walaupun diperingkat R&D tidak diuji menggunakan haiwan tetapi diuji oleh manusia sendiri.
Macam mana, beza kan? Banyak lagi kelebihan Shaklee yang tak boleh jumpa kat produk-produk supplement lain

Ramai yang dah mengetahui keberkesanan Shaklee. Berminat untuk jadi ahli dan nikmati Shaklee tanpa perlu survey harga lain?

Hubungi Kak Sya ok!


www.wasap.my/60137799624
www.wasap.my/60137799624
www.wasap.my/60137799624

Jaga diri,
Kak Sya
Pengedar Shaklee Malaysia

No comments:

Post a Comment