Testimoni Vivix dan Psoriasis - Testimoni 1

Bismillah..

Anda nak tahu lanjut tentang testimoni pesakit psoriasis dengan Vivix, has meh baca sini. Kak Sya belanja satu testimoni


[Review Psoriasis & Vivix]

Ok seperti yang dijanjikan.. Saya nak share satu kisah berkaitan Psoriasis.. Kalau dilihat pada keadaan beliau pada luaran.. Tiada siapa sangka yang dia menderita menahan sakit ini.. Hampir keseluruhan badan diserang kecuali muka dan tapak tangan..

Dan paling menyedihkan.. beliau pernah ditahan wad dan keadaan memang agak kritikal.. Seluruh tubuh bersalin kulit. Tak boleh kena sedikit pun cahaya. Memang kesian.. Dan lebih menyedihkan masa tu doc kata U ada peluang 50-50 sahaja.. Allahuakbar.. 

Entah bagaimana tiba-tiba dia whatsap saya dan beritahu ingin cuba VIVIX. Mayb dia tahu tentang vivix ni dari pembacaan atau sebagainya. Sebab saya tak pernah cerita DIRECT pada beliau pasal Vivix ni pun..

Pertama dia memilih Vivix sebab tak sanggup lagi menelan ubat hospital yang menurut beliau kesannya lebih kurang macam dikimo. Habis rambut gugur, kuku pecah, badan membengkak..

Alhamdulillah.. 5 hari dari kesan percubaan VIVIX.. bengkaknya semakin menyusut.. Kulit baru mula tumbuh sedikit demi sedikit. Dan semakin banyak perubahan positif ke atas kesihatan beliau.

Dan telah masuk botol ketiga dengan vivix. Walaupun kulitnya masih lagi merah.. Tapi keadaan kesihatan beliau semakin baik.. Psoriasis bukan satu penyakit yang boleh terus dirawat 100%.. Ianya mengambil masa.. Kena sabar dan konsisten.. Dengan izin Allah.. InsyaAllah tiada yang mustahil.. 

Maaf saya x boleh kongsikan gambar beliau di sini atas sebab-sebab tertentu..

=======

Harap perkongsian testimoni ni memberi gambaran tentang bagaimana psoriasis boleh sembuh asbab pengambilan supplement seperti Vivix.

Jika anda ada kemusykilan yang ingin anda tanyakan, boleh tanyakan pada Kak Sya melalui medium dibawah:

Call/SMS/Whatsapp/Telegram : +60.13.7799.624
Facebook : Syahridah Ishak
FB Page : Precious Pearl Vitamin Shoppe
Instagram : msishaque14
Instagram : shaklee.pasir.gudang
Twitter : syahridahishak

Salam sihat,
Kak Sya
Pengedar Shaklee Pasir Gudang
COD Pasir Gudang, Permas Jaya, Plentong, Masai, JB
POS ke alamat anda bila-bila masa sahaja!

No comments:

Post a Comment